تالار میدوری

نسخه کامل: ساعت تحویل سال 92 و طالع بینی سال مار
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
ساعت تحویل سال 1392 و طالع بینی سال مار

سال ۱۳۹۲ شمسی سال مار میباشد و سال تحویل امسال روز چهارشنبه ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه و ۵۶ ثانیه می باشد.

با توجه به اینکه امسال ( 1392 ) سال مار است مشخصات متولدین این ماه را برای شما در این پست قرار داده ام…. نخست باید بدانیم مار نماد چیست؟ مار یا همان افعی ، در افسانه های مردم مغرب زمین چهره ای منفی است . متولد سال مار اگر مرد باشند ، جذاب ، احساساتی و شوخ طبع و اگر زن باشند ، زیبا هستند و این زیبایی عامل کامیابی آنهاست . نقطه ضعف شخصیت مار ، انحصار طلبی در کمک به دوستان است .

اگر بخواهد به کسی مهربانی کند ، حضور هیچ کس دیگر را بر نمی تابد ؛ به طوری که شخص نیازمند از تمنای خود پشیمان می شود ؛ زیرا طبیعت مار چنان اقتضا می کند که حلقه وار به دور فرد دل خواسته اش بپیچد و باعث خفگی او شود !پیش از آن که پیشنهاد یاری مار را بپذیرید ، خوب بیندیشید ؛ در غیر این صورت پشیمان خواهید شد . مار در لباس پوشیدن بسیار خوش سلیقه است و خود نمایی می کند . مردان متولد این سال بسیار خوش لباس و خانم مارها هم بی اندازه خود آرا هستند . مار نسبت به شریک مسایل عشقی خود ـــ حتی اگر عاشقش نباشد ـــ بسیار حسود است و آنچنان به دورش حلقه می زند تا سر انجام او را از میدان به در کند . مار هرگز عمر عزیزش را به بطالت نمی گذراند و از بد گویی و یاوه گویی گریزان است .

او بسیار می اندیشد و روشن فکر، فرزانه و خردمند است ؛ هر چند نیاز چندانی به استفاده از عقل و خرد خود ندارد ؛ زیرا روان و نا خود آگاه بسیار روشنی دارد که در صورت پرورش به روشن بینی و شهود می انجامد. به این ترتیب ، او به فطرت و غریزه خود ، بیش از استدلالات ، نظرات و تجربیات دیگران اهمیت می دهد و به نظر می رسد برای شناخت جهان از حس ششم خود استفاده می کند.وی با همت و پشتکار کارها را تا پایان دنبال می کند ، از تردید و بی ثباتی بیزار است و سریع و قاطع تصمیم می گیرد . برای رسیدن به هدفش ، از هیچ کوششی فرو گذار نمی کند و به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند او را از هدفش بازدارد.

==============
[تصویر: snake-year22.jpg]
==============
مار در امور مالی و اقتصادی کمی حسابگر است ولی حس انسان دوستی اش ، سر انجام او را به همیاری با دیگران وا می دارد ؛ هر چند کمک های او بیشتر معنوی است تا مادی ! به هر حال ، برای مار جان دادن راحت تر از پول دادن است ! شگفت آن که او همیشه دم از بخشندگی می زند ؛ تا آن جا که دیگر اعتبار خود را از دست می دهد و حنایش رنگ می بازد . مار در معاش بسیار خوش اقبال است و هرگز در مورد پول نگرانی نخواهد داشت . به قول معروف پول از سر و کولش می ریزد . او خود نیز به این دولتمندی اشراف دارد و خیالش از این بابت تخت است . اما اگر پولدار شود ، ناخن خشکی می کند و هرگز به کسی پول نمی دهد . مارها وقتی پیر می شوند ، خساست آنها به اوج می رسد.

مار همیشه دنبال مشاغل بی درد سر و آسان می گردد و می توان گفت تا اندازه ای تنبل است . دوران کودکی و جوانی مار معمولا آرام و بی درد سر می گذرد اما ممکن است سر پیری به فکر معرکه گیری بیفتد ؛ زیرا در این دوران ، احساسات ، طبیعت پرحرارت ونیز ماجراجویی هایش از خواب بیدار شده و آرامش دوران سالخوردگی اش را بر هم می زند . مردان متولد سال مار، چشم چران هستند ؛ ولی چنین صفتی را از همسرشان تحمل نمی کنند . آنان خانواده ای پر جمعیت و شلوغ به راه می اندازند تا اطمینان حاصل کنند همسرانشان آن قدر گرفتارند که فرصتی برای چشم چرانی و هوسبازی نداشته باشند!در این میان ، عامل تعیین کننده آن است که مار در زمستان به دنیا آمده باشد یا در تابستان ؛ در گرما یا در سرما و در روز یا شب ؛ زیرا طبیعت او با طوفان، سرما و باران های بهاری سازگاری ندارد.

ماری که در نیم روزی تابستانی و در منطقه ای گرمسیر متولد شده باشد ، از ماری که در نیمه شب سرد زمستان به دنیا آمده باشد ، شادتر است . آب وهوای زاد روز متولدان سال مار ، تاثیر بسزایی در سر نوشت آنان دارد . ماری که در یک روز طوفانی به دنیا آمده باشد ، زندگی پرماجرایی خواهد داشت . معروف ترین افرادی که در این سال زاده شده اند : داروین ، مونتنی ، کوپرنیک ، کالوین ، گاندی ، مائوتسه تونگ ، آرتور سی کلارک ، مونتسکیو ، کندی ، لودیس پریل ، لینکن و بادن پاول ، آندره ژید ، گوستاوفلوبر و ادگار آلن پو ، پیکاسو ، شوبرت ، ملک ناصر، بودلر و برامس . اگر متولد سال مار است شغلهای زیر برای شما مناسب است : مدیر مدرسه ، استاد دانشگاه ، نویسنده ، فیلسوف ، حقوق دان ، روان پزشک ، سیاستمدار ، نماینده سیاسی ، کارگزار بورس ، غیب گو ، پیشگو ، طالع بین ، فالگیر، جادوگر، واسطه احضار روح ، کف بین ، خطاط

================
[تصویر: snake-year11.jpg]
================

اگر متولد سال مار هستید ماه تولد خود را بخوانید :


فروردین : افعی ! او وفادار و قابل اعتماد است؛ اما جذابیتش غیر قابل انکار است.

اردیبهشت : مار پرشور و هیجان ! او دمدمی مزاج ترین مارهاست.

خرداد : مار خواب آلود ! او تن به هر کاری نمی دهد. باید تکانی به او داد!

تیر : مار فعال ! او موجودی بی نظیر و بسیار متعادل است.

امرداد : مار زنگی ! قواعد بازی را خیلی خوب بلد است و می داند چگونه از آنها استفاده کند.

شهریور : این مار مودب تر از آن است که بتواند درستکار باشد ! مراقب باشید در چنبره اش گرفتار نشوید. زیرا ممکن است مسحور او شوید.

مهر : افعی شهوت انگیز! این همان ماری است که حوا را برای گاز زدن به سیب اغوا کرد!

آبان : مار مصمم ! او به اهدافش خواهد رسید؛ اما زیاد جذاب نیست.

آذر : مار اندیشمند ! او کمی خیال پرداز و آرمانی؛ اما بسیار هوشیار است.

دی : مار مرموز ! او می تواند غیب بین و در احضار ارواح واسطه خوبی باشد.

بهمن : مار ماهی ! به شدت خوددار، آرام و متین است.

اسفند : رابطه عاطفی ( زن ) متولدین سال مار
لینک مرجع