تالار میدوری

نسخه کامل: چهار مدل کاغذی از کشتي های بادبان دار ( بخش دوم دو مدل )
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
چهار مدل کاغذی از کشتی هاي بادبان دار ( بخش دوم دو مدل )
مدل های بسيار زيبا از کشتی هاي خاطره انگيز بادبانی
اين مدل ها به همراه پايه نگهدارنده درست مي شوند و دکور مناسبی برای خانه و محل کار ميتوانند باشند.

========================


picture



=======================
Sagres II

در سال 1937 توسط Blohm و Voss در هامبورگ، آلمان ساخته شده است کشتي Sagres II کارش را به عنوان يک کشتي آموزشی در نيروي دريايي آلمان که به نام Albert Leo Schlageter معروف است آغاز کرد. در جنگ جهاني دوم آسيب ديد و توسط نيروهاي انتظامي ايالات متحده ضبط گرديد . پس از فروش به نيروي دريايي پرتغال، تبديل به کشتي آموزشي به نام Sagres II نقشي که تا به امروز ادامه مي يابد شد. نام کشتي از Sagres Cape که محل اولين مدرسه دريايي جهان است و توسط شاهزاده هنري در قرن 15th تاسيس شده است مي آيد . بادبان آن ويژگي صليب مالت را دارد، که مزين به بادبان کشتي هاي پرتغالي بوده است .
++++++++++++++


picture



++++++++++++++++++

قطعه ها و راهنمای درست کردن مدل
========================
Cutty Sark

اين کشتي توسط scot و شرکت لينتون از انگلستان در سال 1869 ساخته شده است.Cutty Sark تنها موجود چاي گير است. چاي گير به معناي کشتي قايقراني با سرعت بالا که چاي از چين به اروپا منتقل ميکرده ، و با همه کشتي ها از جهت سرعت حمل و نقل به رقابت پرداخته است.
Cutty Sarkيک بار بطور کامل منفجر شد ولي بازسازي اش کردند و در يک زمان هم به پرتغال فروخته مي شود ، اما در سال 1922 به انگلستان بازمي گردد ، و آنرا در کنار رودخانه تايمز از سال 1954 به نمايش گذاشته اند. در همان محل هم دوباره آتش گرفت که تا به امروز در حال مرمت و بازيابي آن هستند .
++++++++++++++


picture



++++++++++++++
قطعه ها و راهنمای درست کردن مدل
پیوندهای خراب درست شدند . Cool
لینک مرجع