تالار میدوری

نسخه کامل: ايجاد طرح های زيبای فراکتال با HTML5 (طرح دوم)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
ايجاد طرح های زيبای فراکتال با HTML5 (طرح دوم)
ایجاد طرح های زیبا و اتفاقی فراکتال با HTML5 . نخست نمونه آنلاین را ببینید در صورت علاقه مند شدن به داشتن چنین پروژه ای فایل های پروژه را در یک فایل فشرده برای دانلود قرار داده ام می توانید دانلود کنید . در ضمن تصویر ایجاد شده را با کلیک بروی دکمه "ذخیره" می توان با فرمت "png" ذخیره کرد . مورد مصرفش هم با خودتان است .
توضیح اینکه : نظریهٔ بی نظمی (آشوب) یا فراکتال یک مفهوم ریاضیاتی محسوب می‌شود که شاید نتوان خیلی دقیق آن را تعریف کرد، اما می‌توان آن را نوعی اتفاقی بودن همراه با قطعیت دانست ؛ قطعیت آن به خاطر آن است که بی‌نظمی دلایل درونی دارد و به علت اختلالات خارجی رخ نمی‌دهد، اتفاقی بودن آن هم به دلیل آن است که رفتار بی‌نظمی ، بی‌قاعده و غیر قابل پیش‌بینی است. این تئوری که در حیطه علوم تجربی
، ریاضیات، رفتار شناسی، مدیریت، جامعه شناسی و ... وارد شده‌ و باعث تغییر در نوع دیدگاه بشر به حل مسائل غیر قابل پیش‌بینی شده‌است . انگاره اصلی و کلیدی تئوری آشوب این است که در هر بی‌نظمی ، نظمی نهفته‌است .
به این معنا که نباید نظم را تنها در یک مقیاس جستجو کرد و پدیده‌ای که در مقیاس محلی، کاملاً تصادفی و غیر قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد، چه بسا در مقیاس بزرگتر کاملاً پایا و قابل پیش‌بینی باشد .
برای آگاهی بیشتر به اینجا بروید .
=============
نمونه بصورت آنلاین در تالار میدوری
کلیک کنید
=============


picture



=============
[attachment=1586]
لینک مرجع