تالار میدوری

نسخه کامل: آزمايشگاه و ابزار ساخت کدهای CSS3 میدوری
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
آزمايشگاه و ابزار ساخت کدهای CSS3 میدوری

مکانی برای تولید کد های سی اس اس بصورت کاملا تصویری . از این ابزار ها در تولید کد های لازمه در سایت ها استفاده میشود . در آزمایشگاه میدوری که شامل پنج بخش است , شما میتوانید انواع دکمه با اشکال گوناگون , انواع سایه برای متن ها , انواع سایه برای باکس ها , انواع گرد کردن گوشه ی باکس ها و انواع نور پردازی با حالت های گوناگون را بصورت تصویری و با تغییر تنظیمات در صفحه مربوطه داشته باشید و در آخر کار کد بدست آمده را در سایت خودتان بکار ببرید . از این ساده تر ممکن نیست .
==============
برای ورود به آزمایشگاه کلیک کنید

ورود به آزمایشگاه
==============


picture


سلام.
بسیار عالی و مفید است.
تنها یک نکته که باید تذکر بدم. وقتی متن مربوط به دکمه را به صورت پارسی می نویسیم، دو خط در ابتدا و انتهای آن قرار می گیرد که باعث می شود دکمه ظاهر خوبی نداشته باشد. این مشکل برای متن انگلیسی وجود ندارد. این مورد در مرورگر opera مشاهده شد.
در ضمن می خواستم بدونم طراحی آزمایشگاه، به صورت کامل، توسط خود شما بوده است ؟
با درود
دوست گرامی آزمایشگاه طراحی بنده نیست . من فقط با مختصر تغییراتی محتویات یک سایت رو در انجمن خودم پیاده سازی کردم ( نام طراح اصلی در زیر صفحه موجود است ) . در ضمن در حال حاضر مرورگرها در حال به روز رسانی هستند و در حال رقابت با هم و مشکلات زیادی را هم به کاربران این مرورگرها تحمیل میکنند. پس بدیهی است که نمایش مطالب در مرورگرها با هم متفاوت باشند . در ضمن فروشگاه را هم راه انداختم منتظر نظر شما هم هستم دوست خوبم . ( البته قصد فروش چیزی ندارم ولی بودنش هم بی ضرر نیست ) Big Grin Cool
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع