تالار میدوری

نسخه کامل: دانلود دیکشنری نارسیس 5.2.02
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه ها: 1 2
دیکشنری نارسیس 5.2.02
[تصویر: i00000028_Narsis.jpg]
دیکشنری نارسیس که یکی از بهترین و کارآمدترین دیکشنری های موجود با قابلیت های فراوان می باشد ، این دیکشنری همراه با 7 ابزار دیگر نیز می باشد که در زیر توضیحات برنامه و 7 ابزار دیگر را می توانید ببینید.
ديکشنری نارسيس : اين دقيقا چيزيست که برای مطالعه زبان انگليسی احتياج داريد ، يک برنامه ديکشنری با امکان ترجمه لغات به سه صورت انگليسی به فارسی ، فارسی به انگليسی ، انگليسی به انگليسی ، با نوزده زمينه تخصصی ، شامل اطلاعات مختلفی مثل تلفظ واقعی با دو لهجه آمريکايی و انگليسی ، فونتيک ، مشتقات ،ريشه ها ، مثال در جمله ، جملات قصار ، شرح و کاربرد ، به همراه واژه نامه تصويری شامل بيش از 14000 تصوير و امکان دسترسی به لغات بدون دانستن املای صحيح آن ها.
ابزار های همراه با دیکشنری :
1) نارسيس همه جا : مهم نيست که لغت مورد نظر شما در کجا قرار گرفته در ميان متنی که مطالعه می کنيد ، صفحات اينترنت ، کتاب الکترونيکی ، منو يا پيامهای نرم افزار مورد استفاده شما و يا حتا داخل تصاوير ، در هر محيطی که باشيد با توقف ماوس روی لغت مورد نظر خود ، برنامه "نارسيس همه جا"درکسری از ثانيه فعال شده ومعنی وتلفظ لغت مورد نظر را دراختيار شما قرار ميدهد.

2) آموزش لغات با تکنيک لايتنر : با اينکه زبان انگليسي دارای لغات زياديست ، تعداد کارآمدترين اين لغات از سه هزار واژه تجاوز نميکند. با اين حساب اگر هر روز با هفده لغت جديد آشنا شويد ، پس از شش ماه با مجموعه قابل قبولي از لغات کارآمد انگليسی آشنا هستيد. ولی چطور ؟ "آموزش لغات" با استفاده دقيق از تکنيک حافظه لايتنر شما را به اين منظور مي رساند.

3) جدول کلمات : حتما گاهی متون انگليسی را مطالعه ميکنيد و مفهوم فارسی بسياري از لغات انگليسی را ميدانيد. ولی آيا معادل انگليسی يک لغت فارسی مشخص را نيز به سرعت به ياد می آوريد؟ براي بيان منظور خود به زبان انگليسی لازم است که بتوانيد به سرعت اين کار را انجام دهيد.با "جدول کلمات"ضمن سرگرمی ، ميتوانيد اين توانايی را درخود تقويت کنيد.

4) نکته روز : با اصطلاحات زبان انگليسی چه قدر آشنا هستيد؟ با استفاده به موقع از اصطلاحات علاوه بر شيرين کردن مکالمه خود ، درحين صحبت ، حرفه ای تر به نظر ميرسيد "نکته روز" هر روز شما را با يکي از اين اصطلاحات ومفهوم و کاربرد آن آشنا ميکند.

5) تبديل واحدها : آيا تاريخ تولد خود را به ميلادی ميدانيد؟ قد شما چند فوت است ؟ هر اونس چند گرم است ؟جواب تمام اين گونه سوالها را با برنامه "تبديل واحدها" خواهيد يافت. در اين برنامه ميتوانيد واحد هايی از يازده گروه مختلف را به هم تبديل کنيد.

6) استخراج لغات : اين برنامه با يک پردازش چند ثانيه ای روی متني که مطالعه ميکنيد ،ليستی از لغات موجود درمتن به همراه معنی فارسی و انگليسی آنها را در يک فايل ايجاد ميکند. با مطالعه اين لغات ، متن را به مراتب راحت تر مطالعه خواهيد نمود.

7) اديتور : اديتور دو زبانه نارسيس علاوه بر نمايش ليست خروجی برنامه استخراج لغات ، در کليه نسخ ويندوز به شما امکان تايپ فارسی و لاتين و ارسال ايميل فارسی ميدهد.

قابلیت های جدید نسخه 5 نارسیس :
علاوه بر تغييرات ظاهری، در عملکرد و امکانات اين نسخه از نرم افزار تفييرات زيادی مشاهده خواهيد کرد. بعضی از اين تغييرات عبارتند از : يک ديکشنری کامل، افزايش حجم اطلاعات، تلفظهای بيشتر با کيفيت بهتر، برنامه های جانبی، فشرده سازی اطلاعات، استفاده راحتتر.

آگهی
متن پیام :

قابل استفاده در ویندوز ایکس پی




دانلود از پیکو فایل میدوری 330 مگابایت

ارزش: 20000تومان
#29

کاربر مهمان نمی‌تواند مطالب قیمت‌گذاری شده را خریداری کند. برای خرید مطالب قیمت‌گذاری شده، وارد شوید یا ثبت نام کنید .

لینک های دانلود بروزرسانی شدند . Cool
دوست عزیز،
ضمن سلام وتشکر بابت گزاشتن این مطلب ولینکها،
دانلود پارت1 مشکل دارد.یعنی خود فایل مشکل ندارد.بلکه یک فایل rar است که پس از دانلود وextract یک فایل exe بیرون میدهد که همان فایل اصلی rar و exe شده است که دوباره باید extract شود تا با کمک آن پارتهای دیگر باز شوند.

یعنی نیاز نبود آن فایل part1.exe را دوباره rar کنید واین باعث سردرگمی میشود.
صفحه ها: 1 2
لینک مرجع