تالار میدوری

نسخه کامل: دانلود نرم افزار تدبیر 504 واژه ضروری انگلیسی
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
تدبیر 504 واژه ضروری انگلیسی

شامل 5 مرحله یادگیری و آزمون برای پایداری و یادگیری مطالب آموخته شده
امکان ایجاد کاربرهای متعدد و نمایش میزان پیشرفت هر کاربر
استفاده ساده و اسان برای تمام سطوح
دارای بانک های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی
بر پایه کتاب معروف و پر فروش : 504 Absolutely Essential Words

=====================
[تصویر: KBBXSOOKKFFBBWWSSNnJ2.jpg]
=====================
تدبیر چه کاری انجام می دهد ؟

نرم افزار تدبیر یک برنامه اموزش مبتنی بر سیستمهای پیشرفته رایانه ای است . اما به جای آنکه مانند روش های سنتی ، بطوز مکرر همه موارد را پشت سر هم برای یادگیری به نمایش بگذارد ، تدبیر به خاطر خواهد سپرد که شما با هر یک از موارد چگونه عمل کرده اید و مواردی که احتمالاً با آنها مشکل داشته اید را بیشتر مورد توجه قرار خواهد داد . چگونه این کار انجام می شود ؟ توسط روشی که یک دانشمند آلمانی به نام سباستین لایتنر ابداع شده است .

روش لایتنر :

شیوه لایتنر روش بسیار معروف ، موثر و ساده ای در جهت یادگیری و بخاطر سپردن دائم مطالب است . در این شیوه مطالب به گروه های مختلف تقسیم می شوند که هر گروه شامل موارد متعدد می باشد . سپس موارد هر گروه در نوبت های متعدد تکرار خواهند شد . اگر به موردی پاسخ غلط دهید باید آن را به سیکل اول انتقال داده و دوباره تکرار کنید تا بالاخره همه موارد نوبت اخر تکرار را با موفقیت سپری کنند . با این روش همیشه تمرکز شما روی مواردی خواهد بود که در یادگیری آنها مشکل داشته اید .
با توجه به سیستم ذهن انسان برای یادگیری و به خاطر سپاری مطالب ، و همچنین با اعمال روشهای علمی تکرار ، همه مواردی که سیکل آخر را با موفقیت طی کنند در ذهن شما به طور دائمی ، ثبت و ذخیره خواهند شد .

نرم افزار تدبیر :

با توسعه رایانه های شخصی و راه یافتن کامپیوتر به همه منازل ، این شیوه های یادگیری تبدیل به نرم افزار هایی شده اند که به کمک رایانه ، بدون آنکه شما درگیر تکنیکها وسیستم های آموزشی باشید ، این امکان را فراهم اورده اند که با تمرکز روی خود مطالب و موارد مورد علاقه شما و صرف زمان و انرژی کمتر ، تمرکز شما را روی یادگیری قرار خواهند داد . تدبیر از میزان پیشرفت شما در هر لحظه مطلع است و با انجام محاسبات و پیاده سازی روال های مناسب به شما کمک خواهد کرد تا مطالب مجموعه را به خوبی یاد بگیرید و برای این کار از صوت و تصویر به صورت همزمان استفاده شده است تا علاوه بر به خاطر سپاری ، درک درستی از مطالب آموزشی به دست آورید . تدبیر با ثبت نتایج برای هر مورد به شما در یادگیری سریعتر کمک خواهد کرد و باعث خواهد شد همه روال های علمی و آموزشی در جهت یادگیری بهتر شما در اختیارتان باشد و در هر لحظه که مایل باشید از میزان پیشرفت خود اطلاع دقیق حاصل کنید

پسورد نمی خواهد اگر خواست وارد کنید . C.F.C (با حروف بزرگ بنویسید)

سریال برنامه : BBGGK-69583-KNPEB-52864: Virtual Cd v7 Smart reader


طریقه ی استفاده از برنامه :

فقط در ویندوز ایکس پی اجرا می شود .

توجه داشته باشید که برنامه ی Virtual CD بر روی سیستمتان نصب نباشد ( کار احمقانه ای که انجام شده این است
که اول باید برنامه Virtual Cd v7 Smart reader که در خود فایل ایزو هست , نصب شود بعد برنامه تدبیر نصب می شود )


این برنامه پس از نصب نیازی به سی دی ندارد و برای اجرا آن از یک درایو مجازی ( Deamon Tools ) برای باز کردن فایل iso استفاده کنید و برنامه رو بر روی سی دی رایت نکنید.
======================
[تصویر: download-animation.gif]
فایل ایزو با حجم 78.22 مگابایت

[تصویر: a_Filegif.gif] دانلود از depositfiles

[تصویر: a_Filegif.gif] دانلود از MegaFTP

[تصویر: a_Filegif.gif] دانلود از hotfile

[تصویر: a_Filegif.gif] دانلود از filefactory

[تصویر: a_Filegif.gif] دانلود از rapidshare
لینک مرجع