تالار میدوری

نسخه کامل: دیوارکوب چوبی زیبا از سرِگوزن
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
دیوارکوب چوبی زیبا از سرِگوزن
این دیوارکوب در اندازه ی بزرگ درست میشود که با دیدن تصویر هایی که از کار ساخته پیوست شده است , میتوانید اندازه ی آنرا متوجه شوید .
اندازه ها در توضیحات انگلیسی به اینچ داده شده است . فقط کافیست قطعه ها را ببرید و مانند جورچین داخل هم وصل کنید بدون نیاز به چسب , فقط برای پایه ی دیوارکوب نیاز به چسب کاری دارید . این مدل میتواند زینت بخش خوبی برای اتاق و دفترتان باشد .
برای این مدل فایل هایی با چهار فرمت در فایل فشرده قرار داده ام یک فرمت JPG که اندازه ها ثابت هستند و سه فرمت (Adobe Illustrator .AI و Corel Draw .CDR و Auto Cad .DXF) که میتوانید اندازه ها را بزرگ و کوچک کنید . هرکدام که بکارتان میاید را استفاده کنید . این مدل را میتوانید با مقوای 5 لایه و یا تخته سه لا و یا تخته ی محکمتر و ضخیم تر هم درست کنید .

میزان سختی کار :

85 از 100



picture



توضیحات انگلیسی
Select the appropriate template for your use
Download & Print out the complete template scaling to any size you choose

All images in .JPG format using tiled page layout (32 pages in all)
Adobe Illustrator .AI format Full Size for you to scale up or down
Corel Draw .CDR format Full Size for you to scale up or down
Auto Cad .DXF format Full Size for you to scale up or down

To create the project pictured in this instructable I used the .JPG format using tiled pages and printed it at 5" x 7" with 2 pages printed on each page, creating a finished project size of 20" H x 12" W x 14" D. Using the full size template the finished project dimensions are 30" H x 22" W x 24" D approximately

تصویر هایی از کار درست شده :

قطعه های مدل با چهار فرمت
لینک مرجع