تالار میدوری

نسخه کامل: نرم افزار جلوگیری از به حالت خواب رفتن هارد دیسک
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
نرم افزار جلوگیری از به حالت خواب رفتن هارد دیسک KeepAliveHD v1.5
مدتی بود که یکی از هاردهای داخلی من بطور خودکار به خواب می رفت و در موقع نیاز چند ثانیه ای طول میکشید تا از خواب بیدار شود که این نرم افزار کوچک و کم حجم بدادم رسید امید که بکار شما هم بیاید . من روی هارد اینترنال (داخلی) استفاده میکنم .
========================
[تصویر: 1419433535381.jpg]
========================
  tasvir  
توضیحات نرم افزار :
در جهانی که تمام اطلاعات و داشته های ما بر پایه صفر و یک تنظیم شده است ، از دست دادن اطلاعات ، به گونه ای فاجعه به حساب می آید .
یک لحظه تصور کنید که هارد دیسک رایانه تان از کار می افتد یا این که اطلاعات تان را از دست می دهید .
در این رابطه می توان گفت که شاید عقلانی ترین راه این باشد که همیشه از اطلاعاتمان پشتیبان تهیه کنیم و به همین خاطر داشتن یک هارد خارجی یا داخلی ضروری به نظر می رسد .
اگر اطلاعات و مطالب مهمی در حافظه کامپیوتر خود ذخیره کرده اید و قصد دارید از این اطلاعات مهم، پشتیبان تهیه کنید و یا حافظه سیستم شما نسبتا پر شده است ، زمان آن رسیده که یک هارد خارجی یا داخلی تهیه کنید و اطلاعات کامپیوتر خود را به صورت دسته بندی شده در فضای این هارد ذخیره کنید .
========================
[تصویر: 1419433535392.jpg]
=================
اگر شما نیز برای نگهداری تمامی اطلاعات خود به صورت یک جا، یک هارد اکسترنال یا اینترنال تهیه کرده باشید ممکن است با مشکل به حالت خواب رفتن هارد دیسک خود مواجه شده باشید . اگر چند دقیقه ای با هارد خارجی یا داخلی کار نکنید به حالت Sleep درآمده و در صورت کار کردن مجدد با آن ، بایستی مدت زمانی را منتظر بمانید تا دوباره فعال گردد . KeepAliveHD برنامه ساده و مفیدی است که مانع از این می شود که هارد دیسک خارجی یا داخلی شما به صورت خودکار به حالت خواب (standby) برود. این نرم افزار به این ترتیب کار می کند که هر چند دقیقه یک فایل متنی کوچک را بر روی هاردیسک خارجی یا داخلی می نویسد . در نتیجه این نرم افزار سرعت دسترسی به هارد خارجی یا داخلی را افزایش خواهد داد.
================
[تصویر: 1419433535413.jpg]
===================
قابلیت های کلیدی نرم افزار KeepAliveHD:

- جلوگیری از به حالت خواب رفتن (standby) هارد خارجی یا داخلی
- کم حجم
- افزایش سرعت دسترسی به هارد خارجی یا داخلی
- بسیار ساده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...
======================
[تصویر: 1419433623061.jpg]
================
لینک مرجع