تالار میدوری

نسخه کامل: لانه ی تخم مرغی برای جوجه
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
لانه ی تخم مرغی برای جوجه



[تصویر: paper-egg-diorama-easter-craft-photo-420...9EFA19.jpg]
مواد مورد نیاز :
- یک کاسه
- یک چهارم لیوان آرد سفید
- یک دوم لیوان آب
- روبان رنگی
ـ کاغذ سفید
ـ دستمال کاغذی رنگی
ـ بادکنک
ـ روزنامه
ـ درب شیشه مربا
ـ وسایل تزیینی
ـ یک رشته نخ
ـ چسب
ـ قیچی
روش کار :
بادکنک را بسته به اندازه ی تخم مرغ به میزان دلخواه باد کنید . نوارهای دو سانتی متری را با استفاده از قیچی بر روی کاغذ سفید برش بزنید . برای اینکه فعالیت را به راحتی بر روی بادکنک اجرا کنید با استفاده از یک رشته نخ بادکنک خود را به محل ثابتی آویزان کنید . برای ساختن خمیر ، آرد و آب را در کاسه ای با یکدیگر مخلوط کنید و اینقدر به هم بزنید تا خمیر یکدستی به دست آید . تکه های برش خورده کاغذ سفید را به خمیر آغشته کنید و بر روی بادکنک بچسبانید .
پس از اینکه دیواره لانه را کاملا با تکه های کاغذ سفید پوشاندید تکه های دستمال کاغذی های رنگی را مانند شکل زیر برش زده و بر روی کاغذ سفید بچسبانید . چون این دیواره رنگی دیواره اصلی لانه تخم مرغی را تشکیل می دهد ، پس در انجام آن دقت و ظرافت بیشتری به خرج دهید .
[تصویر: paper-egg-diorama-easter-craft-step2-pho...9EFA15.jpg]
پس از خشک شدن کامل لانه ی تخم مرغی ، پنجره ای را بر روی بادکنک رسم کنید و با استفاده از قیچی آن را برش بزنید . قبل از انجام این کار با استفاده از یک وسیله نوک تیز مانند سوزن بادکنک درون لانه را بترکانید .
[تصویر: paper-egg-diorama-easter-craft-step3-pho...9EFA16.jpg]
حالا نوبت مواد تزیینی است که در مغازه های خرازی به وفور یافت می شود . برای تزیین این لانه بنا به سلیقه خود از مواد تزیینی گوناگونی میتوانید استفاده کنید . برای تزیین پنجره این لانه از تکه های مچاله شده دستمال کاغذی های رنگی استفاده شده است .
[تصویر: paper-egg-diorama-easter-craft-step4-pho...9EFA17.jpg]
با بستن روبانی روی سر بادکنک و اضافه کردن پوشال درون آن لانه ی تخم مرغی برای جوجه شما آماده می شود .
[تصویر: paper-egg-diorama-easter-craft-step5-pho...9EFA18.jpg]
درب یک شیشه خالی مربا را برداشته و به عنوان پایه زیر لانه بچسبانید تا تعادل آن بر روی میز حفظ شود . به همین سادگی اتاق را با این لانه تخم مرغی جوجه تزیین کنید .
منبع:http://www.bandarstudents.blogfa.com/post-228.aspx
عالی بود ...ممنون
لینک مرجع