تالار میدوری

نسخه کامل: مدل کاغذی (حرفه ای) موتور سه‌ چرخه (ریکشا)
شما در حال مشاهده نسخه تکمیل نشده می باشید. مشاهده نسخه کامل با قالب بندی مناسب.
مدل کاغذی (حرفه ای) موتور سه‌ چرخه (ریکشا)
یک مدل کاغذی زیبا و حرفه ای که دارای تمام بخش های این خودروی سه چرخه ی کارآمد هم هست. این مدل دارای صفحه ی زیرین نگهدارنده هم هست که به زیبایی آن اضافه می شود .

میزان سختی کار :

100 از 100



picture


توضیحی کوتاه در باره ی این خودرو :
موتور سه چرخه یا اتو ریکشا یا توک-توک (نامی که بیشتر در هند و تایلند کاربر دارد) خودرویی است سه چرخه که یکی از عمده‌ترین روش‌های حمل مسافرهای درون ‌شهری در هند ، پاکستان ، نپال ، بنگلادش ، فیلیپین ، سریلانکا ، هنگ کنگ ، سودان ، تایلند و چند کشور دیگر به‌ شمار می‌رود . اتو ریکشا گونه ی موتور دار شده ی ریکشای سنتی است . ریکشای سنتی یک گاری کوچک دو یا سه چرخه‌ است که بدست کسی کشیده می‌شود و اگر مانند دوچرخه با رکاب زدن حرکت کند به آن ریکشای رکابی گویند.
شمار کمی از اتو ریکشاها را می‌توان امروزه در خیابان‌های شهرک چینی‌های لندن دید، اگرچه بیش‌تر توسط گردشگران و نه مردم محلی استفاده می‌شد.
اغلب اتو ریکشاهای هند ساخت کارخانه بجاج هستند . که در مدل‌های مختلف برای حمل تعداد متفاوتی از مسافر یا بار تولید شده‌اند . اتو ریکشاهای معمولی برای حمل دو مسافر طراحی شده و حداکثر ظرفیت حمل سه نفر را دارند . این وسیله بسیار کم مصرف بوده و مکانیزم ساده‌ای دارد از این رو متناسب با اقتصاد کشورهای کم درآمد است . در بسیاری از شهرهای هند این وسیله به شکل دوگانه سوز برای استفاده از گاز مایع یا گازی در کنار بنزین تبدیل شده‌است . در برخی از شهرها مانند بمبئی به اختصار به آن اتو و در بعضی شهرها مثل پونا و بوپال به آن ریکشا می‌گویند.
برای آگاهی بیشتر به اینجا بروید

قطعه ها و راهنمای تصویری درست کردن مدل

ارزش: 15000تومان
#99

کاربر مهمان نمی‌تواند مطالب قیمت‌گذاری شده را خریداری کند. برای خرید مطالب قیمت‌گذاری شده، وارد شوید یا ثبت نام کنید .

لینک مرجع